kund: Lilium Fastigheter koncept: CCC North kongress- & kulturcenter Sundsvallstrategisk förstudie, marknadsanalys, stadsutveckling, place branding, attraktionskraft, property branding, regional utveckling, ledarmöten
kund: Gävle kommun koncept: Friluftsstrategi stadsutveckling, outdoor, platsinnehåll, attraktionskraft, workshops, GIS-analyser
kund: Visit Stockholm koncept: Stockholmsdagenplatskommunikation, place branding, projektledning
kund: Destination Kiruna Lapland koncept: Markplanering & infrastruktur för besöksnäringen ÖP-underlag, destinationsutveckling, outdoorstrategi, eco planning, LIS-strategi, regional utveckling, stadsutveckling, GIS-analyser
kund: SFF koncept: Point Green konceptutveckling, place branding, platsvision, platsinnehåll, property branding, attraktionskraft, Wingårdhs
kund: Regeringens Strandskyddsdelegation koncept: ExpertmedverkanLIS som möjliggörare, strategisk rådgivning, ledarmöten, tillväxtstrategier, regional utveckling, outdoorstrategier, eco planning
kund: Regionförbundet Östsam koncept: Kompetensutvecklingworkshops, trekkingstrategier, regional analys, marknadsanalys, attraktionskraft, , outdoorstrategier
kund: Järfälla kommun koncept: Vision Mälarkusten regional analys, marknadsanalys, attraktionskraft, besöksmålsutveckling, outdoorstrategier, platsvision, medborgardialoger, GIS-analyser
kund: Destination Sundsvall koncept: Taste of the North destinationsutveckling, utbudsstrategier, place branding, regional utveckling, attraktionskraft, tjänsteinnovation, platsinnehåll, processledning, workshops
kund: Nordmalings kommun koncept: Möjligheternas arenatrekkingstrategier, besöksmålsutveckling, attraktionskraft, strategisk rådgivning, marknadsanalys, affärsutveckling, workshops, GIS-analyser
kund: Smedjebackens kommun koncept: Grönstrukturplanstadsutveckling, platsinnehåll, workshops, strategisk rådgivning, friluftsplanering, eco planning, GIS-analyser